Главная страница Новости Все о бизнесе в Украине 5 принципів створення структури сайту інтернет-магазину

5 принципів створення структури сайту інтернет-магазину

8 Прочитано
0
0
164

 

Коли ваші відвідувачі можуть швидко і легко знайти те, що їм потрібно, вони з більшою ймовірністю будуть купувати. Коли пошукові системи можуть швидко і логічно сканувати сайт, вони з більшою ймовірністю оцінять його високо і винагородять вас трафіком. Як створювати оптимальну архітектуру сайту і для людей, і для пошукових систем — описує Джон Доерті в блозі маркетплейса Shopify

Основи архітектури сайтів

У чистому вигляді архітектура сайту виглядає так:

Дерево категорий

Починаючи з вашої Головної сторінки відвідувачі повинні мати можливість перейти по дереву категорій до базових категорій, потім до підкатегорій, а потім до товарів.

Кожен товар повинен бути в одній базової категорії, а потім може дублюватися в декількох підкатегоріях.

дерево категорий 2

У цій системі при ранжируванні пошуковими системами кожна сторінка категорії отримує 25% ваги від Головної сторінки. Потім кожна категорія отримує відсоток ваги від цієї категорії й так далі.

Як ділити асортимент

Якщо у вас магазин не «про все на світі», то оптимальне для пошукових систем розподіл досить схожого асортименту неочевидно.

Наприклад, у вас є категорія жіночого одягу — і ви задумалися, визначити чи футболки, топи й майки в одну вкладену категорію-гілку, поділивши її потім на три підкатегорії наступної глибини укладення? Або ж відразу зробити три підкатегорії для футболок, для топів, для майок — щоб не плодити підкатегорії наступних рівнів?


ЩОБ ЕФЕКТИВНО З ТОЧКИ ЗОРУ SEO ВИРІШИТИ ТАКІ ПИТАННЯ І МАТИ КЕРІВНИЦТВО ДО СЕГМЕНТАЦІЇ АСОРТИМЕНТУ СТВОРІТЬ ТА ІЄРАРХІЧНИХ ЗБУДУЙТЕ СЕМАНТИЧНЕ ЯДРО КЛЮЧОВИХ СЛІВ І СЛОВОСПОЛУЧЕНЬ ЗА ОСНОВНИМИ ТЕМАМИ, СЕГМЕНТАМИ ВАШОГО АСОРТИМЕНТУ 


І тоді:

  • Використовуйте найбільш високочастотні запити вашого ядра в якості принципу базового поділу асортименту.
  • Використовуйте ці топ-запити в назвах, тайтла, описах сторінок базових категорій.
  • Менш частотні запити застосуєте для поділу на підкатегорії більш глибокого рівня.

Якщо виявиться, наприклад, що в ваших мовою і регіоні запитів на тему «футболка жіноча» перевищує запит «топів» і «майок жіночих» в десятки разів, але цілком близька до запитів суконь, курток, купальників і інших базових категорій — значить, ефективніше набагато менш запитувані топи та майки не виводити на високий рівень, а приєднати до однієї з базових категорій: очевидно, до «футболок».

Тільки тоді інформаційна архітектура вашого сайту буде заснована на тому, які параметри люди найчастіше шукають.

У якому порядку записувати категорії на екрані

Топ-запити дозволяють також вибудувати порядок запису назв категорій на екрані — це особливо важливо для вертикальних меню-списків, меню в шпальтах.

Найкраще, щоб порядок запису в списку категорій ґрунтувався на ієрархії, кількості запитів у вашому ядрі ключових слів, в окремих сегментах ядра.

Які створити фільтри і параметри сортування, в якому порядку їх виставити на сайт

Також семантичне ядро дозволяє створити стратегію для фільтрування та сортування ваших товарів. Для цього вивчите, яке додаткове слово найчастіше додають до назви категорії — наприклад, із запитом «корм для собак». Назви брендів? Або породи собак?

А яке наступне слово найчастіше запитується після будь-якого з цих додаткових слів — «ціна»? «безкоштовна доставка»? «Пробники»? «З якого віку цуценя можна»? щось інше?

Що важливо у внутрішній навігації?

Рядки верхньої та нижньої навігації швидко переповнюються — особливо в Мобайлі, на вузькому екрані.

Це добре для ранжирування — сторінки підкатегорій отримують більшу вагу, якщо вони залінковани з іншими високо оціненими пошукачем сторінками: наприклад, з вашої Головною, на яку зазвичай веде платна реклама.

Це добре і для відвідувачів — які можуть відразу, в один клік, перейти до підкатегорії будь-якого рівня, що не просуваючись туди через кілька проміжних сторінок по всьому «гілках» дерева категорій.

І нарешті, перспективно використовувати навігаційні ланцюжки (breadcrumbs, «хлібні крихти») — рядки, що вказують в клікабельному вигляді всі проміжні сторінки дерева категорій від Головної сторінки до поточного місця розташування користувача.

«Хлібні крихти» теж дозволяють відвідувачам в один клік перейти в будь-яку категорію вище рівнем. А також допомагають і пошуковику — який має властивість по breadcrumbs обчислювати та уточнювати карту структури вашого сайту.

Оригінальна стаття

Загрузить больше статей по теме
Загрузить больше Все о бизнесе в Украине

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Читайте так же

Основатель Википедии о криптовалюте и бизнесе