Главная страница Новости Все о бизнесе в Украине Як виробнику налагодити онлайн-торгівлю: 15 порад фахівця

Як виробнику налагодити онлайн-торгівлю: 15 порад фахівця

30 Прочитано
0
0
46

У наш час не можна бути виробником з будь-яким обсягом виробництва — і не мати власного інтернет-магазину.
На жаль, багатьом виробникам все ще здається, що онлайн-магазини — це майданчики тільки для роздрібних продажів. Насправді інтернет-магазин також потрібен будь-якому виробнику — як:

  • сайту для повноцінної b2b-торгівлі через такі ж форми замовлення, як і в роздріб (це працює!);
  • сайту-вітрини вашого виробництва — це потрібно для партнерів, контрагентів, інвесторів, кредиторів;
  • сайту зі Лендінг сторінками для еmail-маркетингу, для розміщення докладних умов акцій;
  • точки прикладання SEO та інших способів просування сайту — які для вас стануть і просуванням виробленого вами товару (якщо у виробництва непроданий сайт-вітрина — просувати його куди менше сенсу і більше праці, ніж просувати продає сайт).

Тому перше, що я б порадив невеликому новому виробництву — скористатися безкоштовним конструктором сайтів на одному з маркетплейсів (Prom.ua, Deal.by, Satu.kz і інші), вибравши відповідний вашому товару дизайн інтернет-магазину.
А тепер, власне — поради по створенню та розвитку інтернет-магазину на майданчиках Prom, Deal, Satu для малого і середнього виробничого бізнесу:

1.  Якщо ви відкриваєте магазин тільки для оптового продажу, скористайтеся функціоналом Кабінету Продавця «Мінімальне замовлення» (вкажіть велику партію в штуках або велику для приватної особи грошову суму), щоб відсіяти роздрібних покупців.
І звичайно, в «шапці» сайту, в назвах і описах товарних позицій, в банерах підкреслюйте, що ви суто оптовий магазин — щоб роздрібні покупці не займали ваш час.

2. Для оптових продавців Кабінет Продавця маркетплейса містить особливу функцію «Прайси». Вона дозволяє в один клік завантажити на окремі легко роздруковувані прайси (в табличному, таблично-текстовому).

3. Виробнику важливо подати на сторінках магазину опис власного виробництва — наприклад, в розділі «про нас» або розділі «часті питання».
Китайські дрібні виробники давно використовують такий підхід: розміщують на своєму сайті-магазині живі, чи не постановчі фотографії цехів, складів, інших приміщень.


  • ТАКІ ФОТО ВИРОБНИЦТВА І ТЕКСТ ДО НИХ ВИКЛИКАЮТЬ ДОВІРА ДО ВАС ЯК ДО ПОТЕНЦІЙНИХ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ І ПОЗИТИВНО ПОЗНАЧАЄТЬСЯ НА ВЗАЄМОДІЇ З ОПТОВИМИ ЗАМОВНИКАМИ

4. В оптових b2b-продажах, як відомо, повторні та регулярні продажі трапляються (повинні траплятися!) Стократно частіше, ніж у роздрібних покупців — якщо ваш товар «пішов», той же оптовик прийде за ним знову.
Тому особливо важливо каталогізувати всіх оптових клієнтів — тобто вручну додати всі дані оптовиків, що домовилися з вами НЕ через сайт (через телефон або при особистому відвідуванні) — в ту базу даних, яку магазин на маркетплейсі створює автоматично з покупців, які вчинили замовлення через форму на сайті.
Ця повна база стане в пригоді вам для еmail-розсилок, sms-розсилок і інших повідомлень постійних оптових покупців — про ваших новинки, акції; для привітань їх зі святами з метою нагадати про себе.

5. По максимуму використовуйте мобільну версію сайту магазину, яку пропонують маркетплейсі. Пам’ятайте, що величезна кількість оптовиків шукають постачальників, бувши в дорозі або на своєму роздрібно-торговому місці — всі вони відвідають ваш магазин зі смартфона.

6. Якщо ви виробник, це означає, що товар у вас під рукою — ви не сумніваєтеся в його наявності та ціні, і вам не важко його сфотографувати або зняти на відео.
Це, насправді, рідкісна удача в торговому e-commerce — абсолютна більшість якого не може гарантувати наявність і актуальність ціни товару, що знаходиться у зовнішніх постачальників; а також не може постійно фотографувати товари на складах, далеких від робочого місця менеджерів магазину.
Тобто більшість інтернет-магазинів «торгують інформацією» про товар, який їм ще належить знайти — тоді як у вас такої невизначеності немає. І ніяких «чужих» поганих фотографій вашого товару в Мережі теж поки немає — ви знімаєте перші його знімки. Фотографуйте товар і цеху «уздовж і поперек», «взимку і влітку», якісно, ​​заманливо! Знімайте про товар і його виробництві ролики та регулярні підкасти. Інвестуйте в візуальний контент, позначайте фотографії веб-адресою вашого магазину.
І звичайно, викладайте все це на сайт магазину, у ваші соцмережі. А ще — в тематичні спільноти, що дають специфічно «ваш» цільовий трафік.

7. Якщо у вас, наприклад, одяг різного розміру одного дизайну — використовуйте функціонал-перемикач Кабінету Продавця «Різновиди». Це потрібно, щоб однаковий товар з незначним (скажімо, розмірним) відмінністю не видавався пошуком по сайту в якості окремих товарних позицій.

8.  Ця порада, як і попередній, стосується не тільки виробників, але і всіх інших продавців — важливим трендом кінця 2010-х років в структурі продає сайту стала вказівка, для яких груп людей підходить товар: «… для хіпстера» і так далі.
Це ключ в успіху в наш час — особливо якщо у вас ексклюзивний, несерійний товар або товар на замовлення.

9. Якщо ви виробник і продаєте в роздріб відносно недорогі товари, обов’язково під’єднайте на сайт інтернет-еквайринг для миттєвої оплати карткою (функціонал Кабінету Продавця «Онлайн-оплати»).
Це потрібно, щоб покупці швидко здійснювали «емоційну покупку» — раніше, ніж встигли б поміркувати та відкласти ідею покупки до нових віників. Найбільшою мірою це стосується продажу косметики, біжутерії, харчові продукти, аксесуарів, недорогих іграшок.

10. Якщо ви робите товари на замовлення, ціна яких може відрізнятися при різних вхідних з боку замовника факторах — увімкніть функцію Кабінету Продавця «Заявка на розрахунок».
Це візуальний конструктор, що дозволяє додати масу різних полів і чек-боксів у форму замовлення. Головне, не перестарайтеся в додаванні — в інтерфейсі такої заявки не повинно бути тридцять полів з обов’язковістю заповнення кожного з них.

11. Якщо у вас відносно дорогі товари, Prom і інші маркетплейси у співпраці з банками та іншими кредитними провайдерами своїх країн дозволяють увімкніть функціонал «Купівельний кредит».
Онлайн-кредити тут можна під’єднати як у формі миттєвої розстрочки, при якій покупець платить частинами за кілька місяців точно ту ж підсумкову суму (комісію банку в цьому випадку сплачує магазин) — так і в більш класичної кредитної форми, при якій комісію банку виплачує покупець.

12. Виробнику варто не упускати можливості самовивоза товару з місць виробництва або зі складу. Це все більш важливий канал продажів — люди з власними авто все частіше самостійно добираються до пунктів інтернет-магазинів.

13. Російськомовний магазин для торгівлі в інших російськомовних країнах може не створювати нові окремі сайти в доменних зонах цих країн або в зоні.com — а лише привласнити одному-єдиному сайту на маркетплейсі свої країни кілька додаткових веб-адрес в інших суверенних доменних зонах (фактично, створити сайти-дзеркала з новими адресами в інших юрисдикціях). Також для крос-бордерної торгівлі допоможе функціонал Кабінету продавця «Перерахунок в іншу валюту».

14. Функціонал Кабінету Продавця «Статті та новини» дозволяє перетворити магазин на маркетплейсі — в повноцінний корпоративний сайт: з вашими просвітницькими статтями, презентаціями, ліцензіями, сертифікатами, бланками нагород на профільних виставках та конкурсах.

15. Раджу пройти безкоштовну верифікацію вашого магазину, здійснювану маркетплейсом — і отримати позначку «Перевірений магазин». Ця позначка для оптових контрагентів з великими сумами передбачуваних поставок може зіграти важливу роль при першому замовленні.

Загрузить больше статей по теме
Загрузить еще Bizman
Загрузить больше Все о бизнесе в Украине

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Читайте так же

Покупки імпульсивні та обдумані: як стимулювати перші та другі

Дуальна теорія процесів — ідея про те, що в прийнятті рішень є дві системи: перша &#…