Главная страница Новости Все о бизнесе в Украине Як колір впливає на продажу: кейс-дослідження

Як колір впливає на продажу: кейс-дослідження

11 Прочитано
0
0
59

Уявіть, що сайт вашого інтернет-магазину витриманий в яскравому кольорі — а якийсь новий для вас товар більшість конкурентів продає на сторінках, витриманих в іншій яскравій кольоровій гамі (і покупці до цього звикли). Як перспективніше вчинити: залишити ваш базовий корпоративний колір для сторінки цього товару — або використовувати для нього ту колористику, яку чекають покупці? Результатами дослідження цієї теми ділиться Юлія Бондарчук, фахівець відділу по роботі з ключовими клієнтами Prom

Інтернет-магазин BarStar працює на маркетплейсе Prom для ужгородської компанії, яка торгує оснащенням для кафе, барів і ресторанів. На черговому етапі розвитку магазина до його асортименту додався кави — і для цієї товарної категорії, різко відрізняється від попередніх, було вирішено створити окремий сайт-одностранічнік.

Складність полягала в тому, що базовий сайт був витриманий в світло-синьому тоні, логотип BarStar теж світло-синій — а Лендінг кавової тематики власник запропонував робити коричневим, ясно-коричневого кольору, оскільки зазвичай каву продають на сайтах саме з таким оформленням.



ОДНАК ПРИ ЦЬОМУ ПЕРЕДБАЧАЄТЬЯ, ЩО КЛІК ПО ФУНКЦІЇ «КУПИТИ» НА КОРИЧНЕВОМУ САЙТІ ПЕРЕКИДУЄ ПОКУПЦЯ НА БАЗОВИЙ СВІТЛО-СИНІЙ САЙТ •



При таких вихідних даних фахівці маркетплейса висловили логічну гіпотезу: різку відміну колористики сторінки з товаром від колірної гами сторінки з функціоналом замовлення може відлякати покупця, викликати сумніви та підозри, привести до масового кидання кошиків.

Цю гіпотезу маркетплейс запропонував клієнтові перевірити самим безпомилковим способом — створенням двох майже однакових за змістом, але різних за колірною гамою Лендінга (коричневого і синього) для кавових товарів даного магазину. А потім розмістити рекламу на обидві сторінки товару.



ЗА ПЕРІОД ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТУ ВИТРАТИВ НА ОБИДВА САЙТИ 10350 ГРИВЕНЬ; РЕКЛАМА В РЕГІОНАХ УКРАЇНИ ВІДПРАЦЮВАЛА ЗА 10 ДНІВ ЯК КОРИЧНЕВИЙ ТАК  СВІТЛО-СИНІЙ  •



Як не дивно, щодо цифрових показників — особливо по сумі здійснених замовлень — переміг коричневий , що відрізняється від базового сайту. Таким чином, гіпотеза про переляк покупців при зміні колористики сторінки на досвіді не підтвердилася.

Таким чином, результати дослідження свідчать про певні зміни в психології сучасних інтернет-користувачів: все більш звичні до інтернет-магазинів покупці вже не мають такої кількості страхів перед онлайн-покупками, не бояться зміни дизайну та кольорової гами сторінок одного магазину.



ТОДІ ЯК НЕЗВИЧНІ ДЛЯ ЦЬОГО ТОВАРУ ГАММА, СТОРІНКИ (НАПРИКЛАД, СВІТЛО-СИНЯЯ ДЛЯ ПРОДАЖУ КАВА) НАБАГАТО МЕНШЕ СПРИЯЄ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО КУПІВЛЮ •



Нарешті, є ще один неочевидний висновок з колізії: магазину, розширювальному асортименту в абсолютно нові категорії, краще мати білі або світло-сірі товарні сторінки. Білий або сірий колір фону психологічно не створить асоціативних перешкод або невідповідностей між колористикою сторінки та товаром.

Оригинальная статья 

Загрузить больше статей по теме
Загрузить еще Bizman
Загрузить больше Все о бизнесе в Украине

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Читайте так же

Покупки імпульсивні та обдумані: як стимулювати перші та другі

Дуальна теорія процесів — ідея про те, що в прийнятті рішень є дві системи: перша &#…