Главная страница Новости Все о бизнесе в Украине Як колір впливає на продажу: кейс-дослідження

Як колір впливає на продажу: кейс-дослідження

11 Прочитано
0
0
119

Уявіть, що сайт вашого інтернет-магазину витриманий в яскравому кольорі — а якийсь новий для вас товар більшість конкурентів продає на сторінках, витриманих в іншій яскравій кольоровій гамі (і покупці до цього звикли). Як перспективніше вчинити: залишити ваш базовий корпоративний колір для сторінки цього товару — або використовувати для нього ту колористику, яку чекають покупці? Результатами дослідження цієї теми ділиться Юлія Бондарчук, фахівець відділу по роботі з ключовими клієнтами Prom

Інтернет-магазин BarStar працює на маркетплейсе Prom для ужгородської компанії, яка торгує оснащенням для кафе, барів і ресторанів. На черговому етапі розвитку магазина до його асортименту додався кави — і для цієї товарної категорії, різко відрізняється від попередніх, було вирішено створити окремий сайт-одностранічнік.

Складність полягала в тому, що базовий сайт був витриманий в світло-синьому тоні, логотип BarStar теж світло-синій — а Лендінг кавової тематики власник запропонував робити коричневим, ясно-коричневого кольору, оскільки зазвичай каву продають на сайтах саме з таким оформленням.



ОДНАК ПРИ ЦЬОМУ ПЕРЕДБАЧАЄТЬЯ, ЩО КЛІК ПО ФУНКЦІЇ «КУПИТИ» НА КОРИЧНЕВОМУ САЙТІ ПЕРЕКИДУЄ ПОКУПЦЯ НА БАЗОВИЙ СВІТЛО-СИНІЙ САЙТ •



При таких вихідних даних фахівці маркетплейса висловили логічну гіпотезу: різку відміну колористики сторінки з товаром від колірної гами сторінки з функціоналом замовлення може відлякати покупця, викликати сумніви та підозри, привести до масового кидання кошиків.

Цю гіпотезу маркетплейс запропонував клієнтові перевірити самим безпомилковим способом — створенням двох майже однакових за змістом, але різних за колірною гамою Лендінга (коричневого і синього) для кавових товарів даного магазину. А потім розмістити рекламу на обидві сторінки товару.



ЗА ПЕРІОД ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТУ ВИТРАТИВ НА ОБИДВА САЙТИ 10350 ГРИВЕНЬ; РЕКЛАМА В РЕГІОНАХ УКРАЇНИ ВІДПРАЦЮВАЛА ЗА 10 ДНІВ ЯК КОРИЧНЕВИЙ ТАК  СВІТЛО-СИНІЙ  •



Як не дивно, щодо цифрових показників — особливо по сумі здійснених замовлень — переміг коричневий , що відрізняється від базового сайту. Таким чином, гіпотеза про переляк покупців при зміні колористики сторінки на досвіді не підтвердилася.

Таким чином, результати дослідження свідчать про певні зміни в психології сучасних інтернет-користувачів: все більш звичні до інтернет-магазинів покупці вже не мають такої кількості страхів перед онлайн-покупками, не бояться зміни дизайну та кольорової гами сторінок одного магазину.



ТОДІ ЯК НЕЗВИЧНІ ДЛЯ ЦЬОГО ТОВАРУ ГАММА, СТОРІНКИ (НАПРИКЛАД, СВІТЛО-СИНЯЯ ДЛЯ ПРОДАЖУ КАВА) НАБАГАТО МЕНШЕ СПРИЯЄ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО КУПІВЛЮ •



Нарешті, є ще один неочевидний висновок з колізії: магазину, розширювальному асортименту в абсолютно нові категорії, краще мати білі або світло-сірі товарні сторінки. Білий або сірий колір фону психологічно не створить асоціативних перешкод або невідповідностей між колористикою сторінки та товаром.

Оригинальная статья 

Загрузить больше статей по теме
Загрузить больше Все о бизнесе в Украине

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Читайте так же

Основатель Википедии о криптовалюте и бизнесе