Главная страница Новости Планета бизнеса Топ-7 трендів Instagram- маркетингу в 2018 році

Топ-7 трендів Instagram- маркетингу в 2018 році

1 Мин читать
0
0
190

2018 рік стане роком, коли Instagram- маркетинг стане набагато витонченішим. Ось перші 7 тенденцій просування за допомогою Instagram на 2018 рік — пише Лорен Тейлор у блозі Later.com, переводить probiz.com.ua

instagram

Тренд 1. Платне просування комерційних постів в Instagram стане масовим

До 2018 року стало абсолютно очевидно, що малі інтернет-магазини та невеликі виробники, що продають, мають дуже низьку органічну досяжність на Facebook — попри те, що більшість брендів і малих підприємств покладаються на рекламні оголошення в Facebook. Аналогічно і органічний трафік в Instagram хоч і не зникне в 2018 році — але на цій платформі вже занадто складно досягти високої органічної представленості без якої-небудь платної підтримки або складної стратегії партнерства. В результаті навіть багато фізичних осіб, активісти Instagram, вже почали просувати за гроші свої власні пости, намагаючись зберегти свою представленість і залишитися актуальними.
В цілому, просування повідомлень в Instagram аналогічно форсуванню повідомлень в Facebook. Ви просто після публікації поста сплачуєте його показ тієї або іншої аудиторії, щоб отримувати більше лайків, показів і відвідувань профілю.

Тренд 2. Функцію Instagram Shop приєднують сотні тисяч магазинів

Додаток Shop by Instagram — Instagram Shoppable Feed дозволяє магазинам, що працюють на маркетплейсі Shopify, виставити свої товари, вказавши назву і ціну прямо на фотографії. Потім користувачі можуть кликнути по кнопці заклику до дії, щоб купити товар прямо в Instagram, не покидаючи додаток.
Якщо ви не працюєте на Shopify, це може бути особливістю, стимулюючи відкриття вами нового магазину на цьому майданчику.

instagram

Тренд 3. У комерційних профілів Instagram формується послідовна продумана естетика

Все більше і більше людей починають шукати бренди на Instagram раніше, ніж в Google. Саме тому формування власної Instagram- естетики — таке планування заповнення вашого профілю, при якому уся мозаїка фото, що відображається, завжди поєднується з брендом магазину і до того ж є ефектною, привабливою, — дуже важливо для зростання продажів у 2018 році.
Ви можете використати візуальний планувальник Instagram, такий як Later, для попереднього перегляду фіда і розміщення ваших повідомлень, щоб створити ідеальний, привабливий фід Instagram.

instagram

 Тренд 4. Instagram Stories Ads доки ще дешеві — цю секретну зброю хороших маркетологів

Не можна заперечувати, що 2017 рік був роком Instagram Stories. Вони швидко завоювали популярність і отримали понад 300 мільйонів активних щоденних користувачів — що вже удвічі більше, чим у «історій» Snapchat, що раніше з’явилися. Рекламна платформа Instagram Stories Ads — відносно нова, випущена лише у березні 2017 року. Її новизна і стартова дешевизна, що зберігається, дає тільки зараз її «раннім» користувачам можливість як завгодно експериментувати і дізнаватися, що працює для вашого бренду, а що ні — доки витрати на цю рекламу в Instagram Stories відносно малі. З тією кількістю людей, яке щодня підключається до Instagram Stories, у 2018 році ми побачимо безліч постів з рекламою в Instagram Stories, орієнтованих на конверсію.

Тренд 5. «Чужий візуальний контент в комерційних акаунтах Instagram» + «Управління цифровими правами в Instagram» будуть гарячими темами в 2018 році

Щоб уникнути піар-катастрофи в 2018 році, переконаєтеся, що ви дотримуєтеся правил і просите дозвіл до того, як ви відправляєте чужий візуальний контент в Instagram.

Приклад: SMMщик сервісу AirBnB запитує у користувача: «Сan we share your shot»?:

instagram

Крім того, нещодавно Instagram реалізувала програму Facebook Rights Manager на Instagram — яка дозволяє редакторам і авторам завантажувати бібліотеку свого контенту для моніторингу його репостів на Instagram. Потім видавці можуть блокувати свій контент, якщо він публікується несанкціонованим джерелом, а також контролювати вирізування фрагментів з відео і їх розміщення. Також нині Instagram тестує кнопку Regram, яка допоможе брендам уникнути липких ситуацій відносно дозволів на фотографії, — гарантуючи, що надається дозвіл на репост фотографії. Але є юридичне непогодження: щоб задовольнити поточну версію закону штату Каліфорнія (у юрисдикції якого зареєстрована Facebook Inc., Instagram, що володіє) про авторське право, цієї кнопки доки все одно недостатньо — закон як і раніше вимагає особистого схвалення автора фото/відео.

Тренд 6. Стрімкий розвиток Micro — Influencer Marketing

Micro — influencer Marketing — офіційно визнаний великий тренд в комерції — і бренди вже знаходять успіх в платній співпраці з блогерами-тисячниками в Instagram. Як неважко здогадатися, блогери-тисячники більше схожі на типових споживачів, чим профілі магазинів і виробників — і тому їх фото, їх схвалення чого-небудь викликають більше довіри в інших споживачів. Наприклад, мій особистий профіль @taylor.loren має близько 5200 передплатників (у березні 2018 року). І вони, коли я рекомендую товар в цьому профілі, сприймають це як надійну рекомендацію від подруги — а не як рекламне оголошення (яким воно, насправді, являється), що спонсорує :

instagram

Але якщо ви працюєте з тисячниками Instagram — пам’ятаєте, що не все повинно бути #paid. Бренди можуть бути лояльними з блогерами, надаючи їм безкоштовні товари. А також допомагаючи самим блогерам в залученні нових передплатників.

 Тренд 7. Instagram- маркетинг стане більше аналітичним

instagram

Завдяки алгоритму Instagram, що постійно міняється, зменшує охоплення і взаємодію по усіх напрямах, бренди та впливові особи повинні постійно оптимізувати свій контент. А тому усі інструменти аналітики, які допомагають вашим повідомленням краще працювати у рамках алгоритму — наприклад, функція Best Time to Post і інші, вихід яких очікується цього року — з кожним днем стають усе більш важливими. Наостанок залишилося помітити: самою хорошою новиною для маркетологів є те, що в 2018 році з’явиться робоча повноцінна версія офіційного інструменту інстаграм-аналітики — Instagram Stories Analytics.

Translated from English. Source: Later.com. Author: Taylor

Загрузить больше статей по теме
Загрузить больше Планета бизнеса

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Читайте так же

Основатель Википедии о криптовалюте и бизнесе